آبگیر سینک سیلیکونی

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 48 سانتی متر
  • ارتفاع: 9 سانتی متر
  • جنس: این آبگیر از سلیکون است که یک نوع پلاستیک مقاوم و...
  • وزن: 600 گرم
فروشنده فروشنده: پارسه تاج
آماده ارسال ناموجود
100,000
10%
90,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

آبگیر سینک سیلیکونی محصولی بی نظیر و پرفروش از فروشگاه پارسه تاج، اگر از دسته افرادی هستید که پاشیدن آب سینک برای شما آزار دهنده است؟ امروز برای شما پیشنهادی آورده ایم که بسیاری از مشکلات شما را در آشپزخانه حل خواهد کرد. نام این محصول آبگیر سینک سلیکونی است. به نظر ما یکی از مهم ترین وسایل کاربردی برای هر خانمی در آشپزخانه همین آبگیر های سلیکونی است.

 

آبگیر سینک سیلیکونی

آبگیر سینک سیلیکونی یا همان آبگیر ژله ای برند آرتا جدیدترین نوع آبگیر عرضه شده برای سینک در بازار می باشد و با یقین می توانیم بگوییم این محصول بی نظیر یکی از خلاقانه ترین و کاربردی ترین محصولاتی است که تا به امروز وارد بازار شده است چرا که مشکلی بزرگ و دردسر ساز را حل کرده است.

حتما تا حالا برای شما هم پیش آمده که به هنگام شستن ظرف، لباس هایتان خیس شده و حتی فرش آشپزخانه هم خیس شده باشد. این آبگیر سینک سیلیکونی این مشکل را برای همیشه حل کرده است. آبگیر سینک ژله ای مانند به علت کارایی فوق العاده ای که دارید نه تنها در ایران بلکه در سر تا سر دنیا به عنوان یکی از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه به شمار می رود.

 

جهت راحتی شما دوستان عزیز برای نصب و استفاده از این محصول کارتی درون بسته بندی تعبیه شده است که طریقه ی نصب و استفاده را به شما عزیزان آموزش خواهد داد . آبگیر سینک به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توانید بعد از خارج کردن از

بسته‌بندی مانند یک غلاف آن را بر سبد سینک ظرفشویی خود قرار دهید و علاوه بر استفاده از زیبایی این محصول از بیرون ریختن آب ، ظروف و دیگر موارد به خارج سینک جلوگیری می شود

 

 

قابلیت های آبگیر سیلیکونی سینک

۱-جنس این آبگیر از سلیکون است که یک نوع پلاستیک مقاوم و دارای قابلیت انعطاف است.

۲- این آبگیر در چند رنگ مختلف موجود است که بر حسب سلیقه خانم ها برای آشپزخانه قابل استفاده است.

۳-مانع از پاشیدن آب سینک در طول شبانه روز می شود و نقش محافظتی برای حفظ کابینت ها، موکت، فرش و وسایل شما دارد.

 

 

موارد استفاده آبگیر سینک

۱- طبیعتا اولین استفاده در اطراف سینک برای جلوگیری از پاشیده شدن آب به اطراف است. ( این محصول می تواند در زمانی که مواد غذاییتان را آبکش می کنید نیز نقش موثری داشته باشد)

۲- می توانید در هنگامی که از گاز برای سرخ کردن مواد غذایی استفاده می کنید این وسیله را در اطراف گاز قرار دهید تا از پخش شدن روغن مایع و چرب شدن اطراف جلوگیری کنید.

 

طول
48 سانتی متر
ارتفاع
9 سانتی متر
جنس
این آبگیر از سلیکون است که یک نوع پلاستیک مقاوم و دارای قابلیت انعطاف است.
وزن
600 گرم
ابعاد
طول 50 سانتی متر
ارتفاع 10 سانتی متر
برند
ARTA
طریقه نصب
چسبک دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...